Søernes Privathospital er beliggende i den historiske bygning på Martinsvej 10. på Frederiksberg C, med udsigt direkte ned til søerne. Den glamourøse og karakteristiske bygning er grundidéen bag logoet og den visuelle identitet. 
Den visuelle identitet afspejler de lækre omgivelser som du møder som patient på Søernes Privathospital. Udtrykket er stilrent, luftigt og elegant. Den gennemgående mørkeblåfarve symboliserer kvalitet og autoritet. Den orange farve giver udtrykket kontrast og varme, og repræsenterer den medmenneskelighed du møder på Søernes Privathospital.
Alt er designet 'luftigt' og enkelt, for at kommunikere kerneværdierne hos Søernes Privathospital
- Overskud, Kvalitet og Mennesket først.

Cases fotos er taget af Steven Biccard og Lars Svankjær  
Kundemagasin og lookbook - uncoated papir, en fast ryg og et kraftigt omslag med guldtryk. 56 sider.
Skiltedesign og wayfinding. Sprøjtelakeret på aluminiumsplade.
"Det har været en sand fornøjelse, Karl. Vi får daglige tilkendegivelser om hvor flot vores logo er og hvor godt stilen er bevaret på det historiske Hospital på Martinsvej. Mine varmeste anbefalinger til Karl. "
- Martin Nue Møller, Partner & kirurg på Søernes Privathospital.
Logodesign af Øre- Næse & Halsklinikken og Hovedstadens Hørecenter, som begge er lokaliseret på Søernes Privathospital.

Se flere projekter

Back to Top